Roadmap 2024

De basis voor het succes van INNOMAR is crosspromotion.


Het is essentieel dat álle Partners het platform van INNOMAR telkens weer onder de aandacht brengen van de financieel advieskantoren en daardoor een enorme hoeveelheid waardevolle 'exposure' genereren voor alle Partners op het platform.

INNOMAR kan alleen succesvol zijn en blijven als alle Partners dit concept met veel enthousiasme omarmen en bij iedere gelegenheid het platform promoten.

Het concept wordt vanaf 01-01-2024 fasegewijs uitgerold:

Fase 1

De opzet is eenvoudig: periodiek wordt een Partner van INNOMAR onder de aandacht gebracht. Dat doen we door het schrijven van twee nieuwsberichten die worden gepost op LinkedIn, Facebook en Instagram.

De posts worden tevens geplaatst als blog/nieuwsartikel op de website van INNOMAR: klik hier!

Iedere volgende keer wordt aandacht geschonken aan Partner 2..... en zo verder. Het is een nooit stilstaande caroussel waarbij iedere Partner op jaarbasis meerdere keren wordt gepresenteerd op onze social media kanalen.

Periodiek ontvangen alle partners een e-mail/nieuwsbrief van INNOMAR met daarop de linkjes naar de posts die op LinkeIn, Facebook en Instagram zijn geplaatst. U wordt verzocht om deze posts te reposten naar uw eigen netwerk toe. Dat is immers de kern waarom het gaat: cross-promotion.

Fase 2

INNOMAR verstuurt periodiek een e-mail nieuwsbrief waarbij ruim 5.000 marktpartijen (assurantie-, hypotheek- en pensioendkantoren, de pers, systeemhuizen en andere marktpartijen) worden geinformeerd over de nieuwsberichten/posts die in de betreffende periode zijn geplaatst.

Ook dit zal naar verwachting leiden tot veel publiciteit voor het plaform van INNOMAR

Fase 3

Het is in deze fase de bedoeling om de partners van INNOMAR met elkaar kennis te laten maken. Over de vorm en inhoud van deze bijeenkomsten zijn we volop aan het brainstromen. Uw suggesties zijn welkom (mail deze dan naar info@innomar.nl).

De eerste paar sessies zullen in ieder geval in het teken staan van 'met elkaar kennis maken'. U wilt immers wel weten wie nu eigenlijk die andere Partners zijn! Wij hopen Q1 - 2025 de eerste sessie te organiseren.

Fase 4

Indien het concept aanslaat en levensvatbaar blijkt te zijn is het de bedoeling om INNOMAR te verzelfstandigen en dus niet langer onderdeel te laten uitmaken van YORON.

Dan ook zijn er statistieken en andersoortige data beschikbaar met betrekking tot de behaalde resultaten en de kosten die het concept met zich meebrengt.

Maar 'first things first'! Tot 01-01-2026 is deelname aan het platform van INNOMAR volledig gratis.